Tröttttttt

Kärlek
2012-01-02 @ 14:49:12
Jag är så sjukt trött. Har ingen ork alls till något.
Tror det är för att man sover för mycket nu när man är ledig, men det blir det ju förvisso ändring på om en vecka.
På tal om det så har jag prov snart också, måste kanske börja plugga lite till det.

Ska ta någon av dagarna här i veckan till en storstädning. Måste bara komma upp och i säng i tid.

Mina fötter har börjat att göra ont av någon anledning. Sitter jag still en stund så stelnar fötterna och fotryggen gör skitont på båda fötterna. När jag däremot går några steg så går det över efter 1 min. Fattar inte :(

Har hursom inte fått mycket gjort idag. Vek lite tvätt, stekte två pannkakor, gick en kort promenad och sen köpte jag ett paket köttbullar.

Victor ville ha mat på bordet när han kom hem. Haha. Han är hungrig stackarn. Skulle gjort en matlåda åt honom igår, men det var så god mat så vi åt upp allt. Han har nog köpt sig en baguette idag kanske. 
Men men, ska laga lite köttbullar och makaroner åt honom när han kommer hem, sen skulle vi tydligen kolla på film.
Han är väldigt bestämd idag, lille Ville. ♥


Glad kille i somras när han vunnit en hjälm
i sin triathlon-tävling ♥

Kommentarer
Postat av: Farmor

2012-01-02 @ 15:01:26
Postat av: Farmor

Idag tog jag mig i kragen och åkte bort till Fagerhult. Gick en halvtimma i skogen, men det frestade på. Ska ändå försöka göra samma promenad några gånger i veckan. Känns skönt efteråt.

2012-01-02 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback