Nyårsafton och nyårslöften

Allmänt
2012-01-01 @ 22:42:49
Igår så firade vi nyårsafton hos Victors föräldrar. Vi spelade lite spel och åt god mat.
Vid tolvslaget kollade vi på fyrverkerierna och släppte iväg några Khom Loy's, de kinesiska rispapperslyktorna. Jättemysiga :)

Mina nyårslöften, som man aldrig håller men ändå avlägger, är väl tänkta att vara;
  • Inte köpa onödiga saker när jag går och handlar
  • Försöka att limitera antalet gånger jag går och handlar mat
  • Äta rätt och ut och gå på långpromenader minst tre gånger i veckan
  • Spela wii-fit minst tre gånger i veckan à 30min/gång
  • Bli snällare
  • Inte äta massa onyttigheter, max en gång i månaden, på helgen.
  • Sköta skolan och få bra betyg.

Inte jättekomplicerade saker, de borde inte vara så svåra att hålla. Däremot har jag sämst självdisciplin..

Har du något nyårslöfte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej.

2012-01-01 @ 23:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback