Smink

Hälsa och skönhet
2011-09-20 @ 14:04:16
Några inlägg ner så skrev jag att jag absolut måste ha H&M's blåa nagellack.
Det blev så att jag köpte det.



Nu är det visserligen ett tag sen jag köpte det, men eftersom jag som sagt är sämst på att uppdatera min blogg så får jag visa det nu istället.
Det heter "U must have this" och kommer såklart från H&M.
Tror det kostade 39,- eller något sånt.

Det är väl rätt okej. Färgen är jättesnygg men nagellacket flagnar snabbt. Har man inget topcoat på håller det max en dag utan att flagna.

Köpte ett annat nagellack samtidigt. Ett grått, "Miss Stoneheart". Helt okej färg och täckning.


Skrev också att jag ville ha ett rött läppstift och för mig som egentligen aldrig använder läppstift om det inte är neutralt-brunt (finns det ens en färg som heter så? hah) så tycker jag att det ser billigt ut på mig.

Köpte hursom ett rött läppstift.

Det är från IsaDora, #47 "Summer Red".
Det sitter bra om man "biter av" och målar på igen, och blir inte sådär torrt som vissa läppstift kan bli, utan det är mjukgörande och lätt att ha på.
Dock tycker jag att det inte passar mig riktigt. Är så ovan med läppstift så jag får vänja mig helt enkelt. Det är en snygg färg dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback