Studier!

Allmänt
2011-05-23 @ 11:18:23
Vaknade vid 7 i morse av att telefonen plingade till. Hade fått ett sms av CSN där de skrev att jag har fått ett beslut angående studiestöd och studielån.
Fick en känsla av att jag skulle bli nekad så jag somnade om och vaknade vid 9 igen.
Satte mig vid datorn för att logga in på CSN och jag hade blivit beviljad :D ÅH!

Nu väntar jag bara på besked om intagningen till skolan. Vet inte när eller hur jag kommer att få besked så det är en olidlig väntan.

I och med beslutet av studiestöd/-lån så passade jag på att maila massa hyresvärdar om en lägenhet.
Det verkar vara relativt svårt att hitta lägenhet i Jönköping, så jag sökte i Habo, Norrahammar och Huskvarna också.
Behöver dock en borgenär. 
Men men, det löser sig hoppas jag och jag hoppas att jag får en lägenhet! 
Då kan unge herr V flytta hit också = ännu bättre än bäst!



Kommentarer
Postat av: ullie

va kul grattis men ska man inte söka csn när man blivit antagen?

ska kanske läsa i höst me jag som ALDRIG i hela mitt liv ville.. ja ja vi får se

va ska du läsa då ? nej du lägenheter e svårt synd =( hur stor ska den va? puss puss

2011-05-26 @ 09:09:35
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback