Så.Seg.Dag.

Tips
2011-05-22 @ 18:36:52
Wääh, vilken seg dag det har varit idag. Dagarna går alltid sinnessjukt långsamt när man väntar på någonting. Det enda som finns i min hjärna nu är torsdagvictortorsdagvictortorsdagvictor.
Försökte få tiden att gå snabbare genom att sy en klänning. Den blev fin, förutom en av rosetterna som inte blev lika fin som den andra. Men man kan inte få allt här i världen.

Min mobil har blivit helt bäng. Den lägger på sig mitt i samtal, skickar inte sms, går inte att ringa till emellanåt (eller jo, det går fram signaler för den som ringer, men jag varken ser eller hör dem).

Den funkar när man skrikit på den och startat om den. Tror den blev lite sur när jag tappade den i golvet förra veckan.


Hursomhaver - min nya klänning *_* :D

Kommentarer
Postat av: ullie

ja men den blev väl fin gumman ?

Tack för du kollade min blogg innan.

Tyvärr går det inte att skicka msn fortf så vi får väl se

puss natti

2011-05-22 @ 23:53:26
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback