Men smärta!

Hälsa och skönhet
2011-05-22 @ 10:12:48
Har nyss vaknat. Har sovit sämst inatt. :(

Fick för mig igår att jag skulle pierca mig i läppen igen. Har tidigare haft både 1, 2, 3 och 4 stycken ringar i läppen.
Nu är de dock uttagna sen några år tillbaka, men två av hålen finns fortfarande kvar. Tanken var dock att ha 3 stycken ringar. Sagt och gjort, jag piercade ett hål till. Efter några timmar så kände jag "Nää, det här är inte jag längre." och plockade ut ringarna.
Det resulterade i att det nygjorda hålet svullnade upp, REJÄLT, och har nu gett mig en präktig fläskläpp utan känsel. Great.

I förrgår fick jag också för mig att töja mitt öra. Vet inte riktigt vad jag kan ha haft från början. Ett "vanligt" hål bara. Standardstorlek.
Nu har jag 6mm. Gick från standardstorlek till 4mm på ett dygn. Det gjorde ont när man körde igenom töjstaven i början, men inte så att det gjorde ont konstant. Gick till och med att sova på det örat.
Igår gjorde jag de sista två millimetrarna och de var värre. Men det gick. Chocktöjningen.
Gick dock inte att sova på örat och eftersom töjningen är på min vänstra sida så kan jag heller inte sova på vänster sida = min favoritsida. Wääh :'(
Det är geggigt i örat idag. Great. 

Får jag ingen sömn blir jag bitter.

Trött, bitter och självförvållad smärta. Great.







Kommentarer
Postat av: ullie

Men snälla lilla gumman va tar du dej till då =) ?

akta så du inte får några infektioner!!

pusss kram kram

2011-05-22 @ 17:31:08
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback