Såtröttsåjagpallarinteskrivaettinlägg

Allmänt
2011-06-19 @ 19:49:06

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Grön
färg 2: Brun
färg 3: Svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän:
Fått ditt hjärta krossat: Ja. 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Fått reda på att någon har pratat om dig: Njae, lite kanske.
Kysst en kompis: Ja

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Efternamn!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kan ha varit sämsta födelsedagen någonsin, så let's forget about it.
Vilken tid vaknade du idag: Typ 10.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Hmm.. jag tror jag antingen pratade med Victor eller bokade en tågbiljett.
Någonting som du längtar till: Fredag
Senaste gången du träffade din pappa: 8 år sedan.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Jag skulle väl i så fall spola tillbaka tiden tills jag var typ 11 år, göra andra val. Men förhoppningsvis med vetskapen om hur saker och ting kommer att se ut. 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja
Vad gör dig irriterad just nu: Folk i allmänhet
Långt eller kort: Långt eller kort vad? 
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är självständig och envis.

DIN FÖRSTA:
Operation: Har inte opererat mig.
Piercing: Tunga, läpp, näsa, öron. Men använder inte dem i läppen. (lol såg nu att det stod "din första..." på alla -.- aja, min första piercing var i öronen, annars läppen.)
Tatuering: En del. (första tatuering var ett Djurgårdsmärke på underarmen.)
Bästa vän: Victor (första bästa vän var en tjej som hette Sandra.. tror jag.)
Sport: Ishockey, fotboll, UFC, boxning (första sport? wat? tränade judo.)
Husdjur: Katt helst, hund också! (första husdjur var.. nog.. undulaten Pia eller fågelspindeln Angstman.)
Vaccination du minns: Uhm. Som jag minns? Jag tror jag vaccinerade mig mot något i 6an. Annars stelkrampsspruta i typ.. 3-4an
Förälskelse: Min farbror ^^

Alkohol du drack: Öl

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller pussar: Båda samtidigt :)
Kortare eller längre: Längre.
Romantisk eller spontan: Romantiskt spontan och spontant romantisk :D
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar


Kommentarer
Postat av: ullie

hihi roligt att läsa.

sämsta födelsedag ? varför?puss

2011-06-20 @ 11:14:53
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback