Läppstift

Hälsa och skönhet
2011-06-17 @ 22:09:13
Vissa gånger snöar jag in på olika saker. Det kan vara nagellack, det kan vara skor, det kan vara smink osv osv.

Jag kollar på en serie som heter Mob Wives nu. Helt stört bra förresten.
Men hursom. En tjej i serien, Drita, är skitsnygg. Hon liknar svenska Anna Sahlene. Hon har en smashing kropp, snygga kläder och snyggt sminkad. I avsnitter jag kollade på nu hade hon skinny jeans, röda klackar, vitt wifebeater-linne och röda läppar *_*
Sjukt snyggt och jag vill också ha röda läppar! Men jag kastade mitt röda läppstift för att jag aldrig använde det. Wääh!
Måste nog köpa nytt. Någon gång.

Vill ha Mac's Ruby Woo! Eller MAC Red
 Lipstick Lipstick


Saknar också mina skor som jag fick lämna kvar i Kanada :'(

Mina röda stilettklackar. Mina vita stilettklackar. Mina boots. Mina svarta stilettklackar. Mina lack-stilettklackar.

Every woman should own a pair of nice heels. 


Bitter.

Kommentarer
Postat av: ullie

ja men det va ju bra du änra om för det har ja inte gjord.

På min header finns inga barn ?

2011-06-17 @ 22:45:15
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback