Inaktiv

Allmänt
2011-06-17 @ 13:08:49
Nu har jag varit lite inaktiv här igen.

Dels för att blogg.se har krånglat så mycket så jag inte har kunnat logga in, dels för att jag har varit hos Victor och hans internet kommer och går som det vill och dels för att mycket har hänt och jag har prioriterat annat.

Jag har fått jobb som jag förhoppningsvis börjar i början av juli. 

Det är nog det enda som jag egentligen tänker dela med mig av av det som har hänt sen sist. 
Kan inte hålla alla småsaker i huvudet :(

Jag köpte nagellacket några inlägg ner och det är kalasfint. Ännu bättre att man fick 2 för 1, så jag köpte ett grått också som också var fejnt!

Funderar på att köpa ett matt överlack då jag har fastnat lite för matta nagellack.

Tyvärr klippte jag av alla mina naglar häromdagen. Två hade gått av och då kan jag inte hålla mig ifrån att börja inspektera alla andra också, för att kolla om det är några som blivit chippade eller trasiga. Vilket resulterar i att alla naglar ryker :(
Synd. Men de växer ju ut igen.

Har också färgat håret. I lajk it. Det är rödaktigt. Ska vara mörkrött, och är mörkrött fram tills två tvättar typ, sen blir det en dassig rödorange färg. I no lajk.


jaja, jag ska pilla lite i photoshop nu hade jag tänkt, det var ett bra tag sen. Ska göra mitt bästa för att uppdatera lite oftare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback